Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-04-04 11:19:50 i Allmänt,

Inga blogginlägg de senaste dagarna, kan ju bara skylla på att jag ine har gjort något speciellt.
Idag kommer släkten hit och firar Ika som fyllde år i torsdags. Kanske skulle vara bra och gå ut och städa på rummet, men jag orkar verkligen inte det är som vanligt alltså. När man måste göra något så har man absolut ingen lust att göra det.
Igår kväll lyckades det fastna ett litet popcornskal, sånt som alltid fastnar i tänderna, i min hals. Skit jobbigt är det och det lostnar aldrig. Fast jag är inte säker på om det är själva skalbiten som sitter kvar eller om den har rispat upp en liten bit i halsen och att det är den som gör ont. Hoppas att det slutar göra ont snart i alla fall.

Städa var det jag skulle göra, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela