Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2010-04-27 18:50:39 i Allmänt,

Alarmet på mobilen ringde alldeles för tidigt imorse. Trött som jag var pallrade jag mig upp och åkte iväg till praktiken där vi var med Peter Borossy på morgonen när han sänder sitt program. Roligt och lärorikt. Sen satte vi oss ner och fortsatte att skriva ner saker som hänt varje åratal.

Sen när jag sitter på mammas jobb och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så ser jag plötsligt hur en mygga kommer flygandes och sätter sig på mitt ben. Snabbt som sjutton slår vi till odjuret och sen knäpps det självklart en bild för dig så att du verkligen ser att det är en mygga och att jag inte bara ljuger.



Nu blir det ett besök i duschen för att jag ska känna mig som en människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela