Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2010-04-08 20:53:57 i Allmänt,

Denna vecka har gått riktigt fort, det är redan torsdag och snart helg. Kom på att jag glömde lägga upp en bild på den tröjan som gjorde premiär igår. Men eftersom jag är så trött när jag kommer hem från praktiken så glömde jag bort det. Kommer troligtvis upp en bild imorgon om du har tur. idag såg dagen ungefär likadan ut som igår förrutom att det var förseningar imorse istället, som gjorde att jag kom in halv tio på redaktionen istället för halv kvart i nio som jag brukar.

Imorgon blir det tidig uppgång, jag blir trött på det redan nu bara jag tänker på det, men det ska bli riktigt kul. I Rix FM har de en programpunkt varje morgon som heter Sverige Mot MorgonZoo. Den går ut på att lyssnarna får ut utmana antingen Sofia Wistam eller Ola Lustig i en frågesport. Förloraren utav antingen Sofia eller Ola får utföra ett straff i slutet av veckan och denna vecka är det Sofia. Hon ska ha en "möhippa" nere på stan och vi ska vara hennes kompisar. Blir nog skitkul med mycket skratt. Kameran hänger med och förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta lite bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela