Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-05-29 17:13:16 i Allmänt,

Känns som att jag börjar bli sjuk. Huvudet hänger inte riktigt med och halsen känns som den alltid brukar göra när man börjar bli sjuk, nästan som att det känns som man har feber. Men det är bara att hoppas att det inte bryter ut ordentligt, vill inte bli sjuk.

Blev en halvdag nere på radion idag. Satt och gick igenom Selector ännu mer och det känns som att det börjar sätta sig ganska bra nu. Men det är bara att fortsätta att nörda sig ända fram tills jag åker hem nästa vecka för att vara helt säker på att jag kan det.

Solen lyser utanför fönstret just nu så jag ska bara ta och diska disken efter maten, spaghetti och köttfärsås, och sen går jag nog ut och sätter mig ihopp om att få lite färg.
Sen blir det lite fotboll Sveriges träningslandkamp innan jag kollar på finalen i ESC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela