Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2010-05-08 19:58:15 i Allmänt,

Sista dagen på praktiken igår. Tråkigt men sant, har varit en riktigt rolig tid i MTG-huset med alla underbara människor. Hoppas att jag får chansen någon dag att komma tillbaka.

Idag blev det en tur in till stan för att besöka min gamla skola, GUC gymnasium, för att kolla in Ikas och deras lilla "examens arbete". Lite kul att vi båda har gått samma skola och samma linje från början innan vi valde olika inriktningar. Sen blev det lite mat uppe hos mormor innan vi åkte hem i regnet.

Imorgon kommer hela tjocka släkten hit och firar pappa som fyller år på måndag. På måndag är det förövrigt den dag som jag far ner till Båstad igen, det är även det lite tråkigt. Men det är bara att intala sig att det är drygt en månad jag ska vara där nere och under den tiden kommer jag troligtvis åka hem två gånger.

Dags att börja tagga inför fotbollsmatchen ikväll. Det är ikväll som Real Madrid vinner ligan medans Barcelona förlorar den eller tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela