Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-05-24 18:54:40 i Allmänt,

Nere i Båstad igen, inte långt kvar nu. Idag stod det föreläsning och workshop i musikläggning på schemat. Riktigt rolig och intressant lektion och på slutet fick vi även försöka hitta på en station som inte fanns eller om det fanns några brister inom någon station och att man skulle kunna utnyttja det. Det var lite roligt att 3/5 grupper kom fram till att det var samma station som fattades. 

Nu har jag troligtvis tvättat för sista gången här nere i Båstad. Slängde in två olika maskiner under eftermiddagen som nu står och torkar. Har ju drygt bara två boende veckor kvar här nere så då ska jag väl klara mig på de kläderna som jag har nu utan att tvätta. 

Imorgon väntar lite skola i form av Pro tools och om vädret sen tillåter så blir det nog ett besök nere på Centercourten då Robban, Gert och gänget i mustachkampen kommer på besök här i Båstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela