Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-05-31 21:21:59 i Allmänt,

Ny vecka det betyder att det är hemfärd imorgon, det gillar vi! Idag har det blivit mycket gjort i skolan. Vi började med en utav de roligaste kurserna i ljudmedian idag, Pro tools. Nu har vi ju haft två lektioner innan i pro tools men nu har vi ett riktigt proffs på plats och här ska det göras två promosar. Riktigt skoj ska det bli. I gymnasiet så tyckte man att man bara gjorde så dåliga jinglar och att det var lite tråkigt då man inte hittade någon insperation. Men shit vad kul det är. När man väl vet hur man ska göra så går det ganska enkelt. Och när det är så kul så är det svårt att sluta. Vid sex tiden gick jag från radion. Då hade jag även hunnit med att voica in mina timmar mellan 02-04. Så det hanns med mycket idag.

Imorgon blir det som sagt hemfärd, flyget lyfter vid 13 så jag borde vara i Uppsala vid 15 tiden om allt går som det ska. Skönt att komma hem så tidigt för det gör ju att jag får tid att gå på stan lite och spana in någon rolig studentpresent till Ika.

Nu ska jag packa det sista som måste packas ner och sen ska jag kolla om det är något på tv och efter det blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela