Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2010-05-03 21:55:54 i Allmänt,

Här har det varit dött ett tag nu. Förkylningen har inte brytit ut än men jag har ändå inte haft tid för bloggen. Praktiken tuffar på som vanlig och på fredag är det sista dagen, tråkigt men sant. Tur att man bara ska vara nere i Båstad i drygt en månad. Sen är jag hemma igen.

Blev en lugn Valborg i år var på praktiken till 14:00 och då åkte jag hem och slöa medans familjen åkte upp till kusinerna i Örbyhus. I söndags blev det ett besök in till stan och då köptes det en ny mobil, blev en samsung med touchskärm.

Nu blir det nog sängen då jag ska upp tidigt imorgon då jag ska vara med i studion hos rix morgon zoo när deras gäster kommer, du får höra om det mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela