Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2010-05-05 21:42:23 i Allmänt,

Redan onsdag och det betyder att det inte är många dagar kvar på praktiken och det betyder också att det inte är så många dagar kvar tills jag åker ner till Skåne igen. Och känslan om att jag inte vill åka ner infinner sig i kroppen och man går och intalar sig att det bara är en månad och jag åker troligtvis hem två gånger under den dryga månaden som jag är nere.

Idag var det en skön dag på praktiken var äntligen tillbaka i voicetrackstudion igen efter att det har varit tjockt inne i studion. Det var skönt att komma igång igen och Hasse tyckte att det lät ännu bättre denna gång. Sen fick jag även hjälpa Thomas med att uppdatera nöjesbloggen på hemsidan.

Nej, nu börjar Grey's Anatomy igen, time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela