Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2010-05-30 19:14:28 i Allmänt,

Inte många dagar kvar tills jag är hemma i några dagar, ska bli riktigt skönt. Men det blir inte direkt någon vila när jag är hemma för jag har ett reportage som måste göras.

En förkylning på väg in i kroppen plus för lite sömn gör att det är en ganska död Therese idag. Så det får helt enkelt bli en tidig sänggång ikväll. Min hyresvärd hade fest igår som höll på till halv 3 så det var lite svårt att somna efter finalen i esc, därav för lite sömn. Hoppas att förkylningen försvinner under natten.

Imorgon är det heldag i skolan och sen blir det packning och lite städning för att sen göra sig klar för hemfärd på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela