Therese

Så här ser jag på saken

Huh??

Publicerad 2011-01-26 19:38:52 i Allmänt,

Efter en dag på jobbet loggar jag in på facebook som vanligt, inget konstigt med det! Men så ser jag att några från min gamla klass nere i Båstad länkar till olika artiklar om vår utbildning som lades ner i somras. Vi var ju inte direkt glada när Högskolan i Kristianstad kom med beskedet och skötte det ju inte direkt snyggt!

Jag blir lite småarg när jag läser artikeln. Den är galet vinklad och det känns inte riktigt som att rätt bild målas upp och frågan är ju vilken elev det är som klagat på utbildningen. Och hur kan man skriva en artikel med bara en student och de inblandade från skolan? Vart är vi andra elever, har inte vi någon talan?

Visst tycker jag kanske inte att Kristianstad skötte sin del utav avtalet direkt bra men det jag mer skulle klaga på är att man tagit studielån för något som man sen inte får gå klart!

Men jag ångrar verkligen inte att jag tackade ja till utbildningen, trots att den inte blev som vi trodde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela