Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2011-01-30 17:14:26 i Allmänt,

Helgen har varit lugn och skön, som den brukar helt enkelt. Igår blev det ett litet besök till radion för att gå på medlemsmöte för att få reda på lite saker som händer på radion.
Vi håller även på och renoverar lite i hallen - nytt golv och ny färg på väggarna, så nu börjar det äntligen bli klart. Jag sitter och väntar tills det är dags för mitt rum att få sig en lite uppfräschning, det var ju trots allt ett tag sen. Men det kommer väl innan sommaren hoppas jag.

Imorgon blir det studentradion och Måndagschill. Du har väl inte glömt att det är imorgon som du kommer att kunna höra vårt reportage om Bollywooddans? Sen efter sändningen imorgon är det bara för mig och Mickan att göra oss i ordning för en ny inspelning av ett reportage. Vad det blir för något får du höra om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela