Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2011-01-16 14:46:01 i Allmänt,

Vi vann, det är helt otroligt. Måndagschill kammade i fredags hem priset i bästa reportage på Studentradiopriset 2010. Motiveringen och hur bidraget lät hittar du på Måndagschillbloggen.

Vilken skillnad det är på vädret nu från dag till dag. I fredags var det -15 grader igår var det lite varmare med endast någon minusgrad och idag är det några plusgrader. Det rinner som en rännil ner från taket utanför fönstret och jag kan bara tänka mig hur halt det är ute på vägarna, så är du ute och åker eller ska ut och åka - ta det lugnt.

Sitter och funderar på om jag ska följa med in på bandyn ikväll eller om jag är hemma och kollar på fotbollen. Det återstår att se, nu ska jag i alla fall fortsätta äta på min Marabou chokladkaka polka och kolla på gulddiplomet som står på skrivbordet framför mig fint inramat i en svart ram.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-01-21 18:33:34

Grattis =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela