Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2011-01-18 18:59:50 i Allmänt,

Måndag igår vilket betyder att Måndagschill startade en ny säsong igår. Men allt var inte som vanligt inne i studion jag sände själv då Mickan var hemma och var sjuk. Redan i söndags hade jag fått beskedet att jag skulle sända själv så det var inga problem med det och dessutom sände vi själva ner i Båstad.

Som alltid så verkar studiosarna på Studentradion ha av tradition att rasa samman under sändningsuppehållen. Det kändes som att det inte var någonting som funkade och en timme innan sändning hade jag fortfarande inte kunnat lägga dagens musiklogg och jag kom inte åt mina ljudklipp som skulle spelas upp i programmet, paniken började lite smått infinna sig då inget fungerade.
Men så en dryg halvtimme innan programmets start så funkade allting = bara att sätta sig och göra loggen fort som sjutton.
In i studion göra sig i ordning och så segar Simian, sändningsprogrammet, totalt och nyheterna vill inte gå igång som de ska klockan ett. Men allt löste sig tillslut och det blev ändå en sändning!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela