Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2012-04-13 12:35:53 i Allmänt,

Lägenheten är städad, jag är nyduschad, Freddan är på jobbet och jag är ledig. Allt är som vanligt alltså. Jag är dessutom ledig tills på lördag nästa vecka, det är galet, när hände det sist?! Det ska bli skönt men frågan är hur mycket jag kommer att klättra på väggarna efter ett tag då jag är ganska lätt blir rastlös. Men på något sätt ska det väl gå.

Ska nog alldeles strax ta och laga mig lite lunch och sen ska jag sätta mig ner här framför datorn och leta efter olika recept. Vi har börjat ledsna på det som äts här just nu och det känns som att det behövs lite variation på maten, så jag ska ta ett ryck och leta lite. Kvällens middag är i alla fall bestämd, nachotallrik muuuums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela