Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-04-09 11:38:34 i Allmänt,

Då är påsken alldeles strax förbi och det hans med lite påskmat det här året också. Jag tycker att det är precis som vid jul man äter det en dag sen räcker det, det känns som att man kan maten och då ledsnar i alla fall jag på den väldans fort.

Igår for vi hem till mamma och pappa och åt, som sagt, påskmat. Även mormor och Micke kom över det var riktigt trevligt och mysigt, kan jag säga. Sen var det tilllbaka till Väsby som gällde på kvällen för att Freddan skulle jobba idag, medan lilla jag sitter här och är ledig.

Denna vecka kommer nog att bli sjukt förvirrande eftersom att det är måndag idag men känns som en söndag eller någon annan skum dag, så jag kommer nog förvirra bort mig mitt i alltihopa. Det blir jobb imorgon och på torsdag sen är det ledighet som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela