Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-04-11 14:25:22 i Allmänt,

Sitter här nyduschad och luktar choklad. Har jag sagt att jag älskar min body butter från The Body Shop som luktar choklad. Ljusen lyser på bordet och jag har det allmänt mysigt helt enkelt. Ledig hela dagen lång och om någon timme kliver dessutom Freddan in genom dörren, kan det bli bättre?! Ja vädret kanske, skulle inte vara helt fel med den vårvärme som var för någon vecka sen. Nu är det sån här jobbig period när man inte vet vad det är för kläder man ska sätta på sig. Är det varmt, är det kallt, blåser det kallt ja frågorna är många och oftast får man sig ett svar när man kliver ut genom dörren.

Ikväll blir det kycklinggryta med ris till middag och fotboll på tvn och imorgon vankas det jobb, tidig uppgång uhh inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela