Therese

Så här ser jag på saken

Blää

Publicerad 2012-09-20 19:53:33 i

Haha tänk va roligt det kan bli att blogga när det är så mycket enklare nu när det äntligen finns en app. Iofs bor jag ju nästan framför min dator när jag inte är på jobbet men jag bor nog ännu mer framför min mobil, fråga alla i min omgivning. Så nu lär det definitivt bli fler inlägg från lilla mig.

Just nu ligger jag alldeles för trött och nerbäddad i min säng. Vet inte vad som hände det var ungefär som att någon slog mig med en gummiklubba, för den kom bara huxflux. I alla fall hade tänkt kolla lite på min tv som inte har varit i kopplad på ett tag men självklart så fungerar den ju inte. Så nu håller jag på med en uppdatering och hoppas att det fungerar då, visserligen går jag väl ändå och sätter mig med de andra ändå snart. Eller så får det bli en alldeles för tidig sänggång redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela