Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2012-09-17 19:27:24 i Allmänt,

En ny vecka är här, dags att lämna den förra bakom sig. Helgen spenderades hemma, riktigt mysigt och skönt. Blev en tur till Ikea i fredags blev ett par nya gardiner och nya kuddar till soffan, sen åkte vi även förbi Chilli och köpte en alldeles för mysig filt som jag sitter uppkrypen under just nu.
 
Idag har jag varit ledig och den har jag spenderat själv här i lägenheten. Sötis jobbar sent och kommer inte hem fören om ca en timme, har varit tråkigt att vara själv hela dagen. Men jag är glad att jag har haft gardinerna att syssla med och dessutom blev fönstrena putsade och rena. Så jag känner mig stolt med allt jag hunnit med under dagen även om det känns i ryggen just nu, visserligen sitter jag väl inte direkt rätt för ryggen heller här i soffan. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela