Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2012-09-19 14:53:17 i Allmänt,

Igår var det en jättetrött Therese som inte hade någon som helst ork att gå in och klottra lite här i bloggen. Jobbade tidigt pass, 6.30-15.00, inte så jättejobbigt egentligen men sov man inte allt för bra på natten så blir det inte lika roligt att jobba.
Idag är jag ledig och har tillbringat den mesta utav tiden i soffan framför min lilla dator och kollat på diverse program som jag har missat nu under veckorna som gått. Gav mig även ut på en liten promenad i höstsolen, riktigt skönt faktiskt att röra på sig lite det trodde du inte att jag skulle skriva va i alla fall inte jag som den latmask som jag egentligen är. Men det kanske är något som jag ska fortsätta med att ta lite promenader för att hålla kroppen igång och man känner sig genast lite piggare efter att man har gjort det.
 
Imorgon är jag också ledig och då vankas det hemgång, blir en liten snabbvisit. Sötis jobbar sent på fredag så då tänkte jag ta och fördriva tiden hemma, kanske spelandes av The Sims 3 eller något sådant roligt, till kvällen nångång för att sen ta mig tillbaka till Väsby och krypa ner i sötis famn innan det vankas jobb hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela