Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2012-09-13 15:23:00 i Allmänt,

Länge sen sist, en hel vecka har gått. En vecka som i största del har bestått av jobb så det har inte hänt så mycket skoj. Det känns som att dagarna bara rullar på vi är i princip i mitten av september och jag ställer mig frågan; vart tog sommaren vägen? Hösten är här för att stanna och innan vi vet ordet av så faller snart snön och man börjar planera julklappar. Jag gillar sommaren, kanske är det för att jag fyller år, min kropp tycker om värmen och mår helt enkelt bra av den. Visserligen är det inget fel på hösten heller för då får man krypa in under varma mysiga filtar gosiga stickade tröjor och tända massor med ljus och bara mysa. Ljus kan man ju tända när som helst egentligen men det känns mest passande på hösten, vintern och våren. Det är bara att hoppas på att hösten bjuder på sin bästa sida, så som idag. Strålande sol och en 15-17 grader, då kan man inte klaga på vädret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela