Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2012-09-06 07:48:27 i Allmänt,

Är alldeles för trött för mitt eget bästa, så skriver jag osammanhängande eller något sådant så beror det på det. Ville bara kika in och berätta att jag lever. Efter sköna dagar hemma åkte jag tillbaka till Väsby i tisdagskväll och kröp ner i sötis famn.
 
Igår jobbade jag, 6.30-15.00, skulle egentligen ha jobbat 9-14 men fick ta tidigt pass istället. Var lagom jobbigt att gå upp kan jag säga och då trodde jag att jag skulle sova som en stock i natt. Men icke! Vaknade tre gånger och var lagom trött när Freddans klocka ringde 5.40. Trodde att jag som vanligt skulle somna om när han gick ut genom dörren vilket jag gjorde men vaknade 20 minuter senare, suck. Så då gav jag upp och slog på datorn, men tröttheten finns fortfarande kvar. Börjar jobba kl 9 så det börjar bli dags att gå upp och äta frukost och försöka piggna till lite, känns som att dagen kommer bli riktigt lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela