Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2013-01-16 12:27:50 i Allmänt,

Mitt i veckan dagen och det är dags för veckans sista jobbpass. Det blir en riktig krigardag känns det som, det händer inte allt för mycket nere på jobbet och timmarna går då långsamt. Men imorgon är jag äntligen lite långledig, har inte jobb fören nästa helg!
 
Imorgon ska jag bara lata mig, eller kanske inte. Lägenheten ska städas har jag tänkt och sen kanske jag ska ta och bemästra den där tvättmaskinen?! Om jag nu vågar det, tycker att den ser lite läskig ut. Sen ska jag bara lata mig med The Sims hela dagen fram till att sötis kommer hem från jobbet, har jag tänkt så jag får nog morgon dagen att gå ganska snabbt.
 
Snart dags att göra mig i ordning för att bege mig mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela