Therese

Så här ser jag på saken

Första skoldagen!

Publicerad 2007-08-22 16:27:40 i Allmänt,

Nu har jag börjat trean.. Var en lätt dag med bara en lektion ochd et var ljudmedier. Och det vet vi ju från förra terminen att det är en skön lektion!
När vi kom till skolan (jag, Ika, Ellen och Fia) så möte jag upp Mikaela och det var ju ett bra tag sen jag träffade henne. (17 juni hemma hos Malin när vi kollade på sista La-Liga matchen då när Real Madrid vann :) ) Vi tog en liten tur runt skolan för och se om ngt var nytt, men allt var sig likt.
Sen så gick vi och åt lunch.. Den var inte god, smakade som om dom hade glömt kvar den från förra terminen eller något. Men men vad hade vi förväntat oss?!

Det känns lite konstigt att vara tillbaka till skolan för det känns som Mikaela sa att vi bara har varit borta några veckor och vi kommer tillbaka och fortsätter med det som vi har gjort innan! Det känns inte som att vi går i trean, att vi är störst på skolan, att det är vi som tar studenten i sommar och vi ska veta vad vi vill göra när skolan tar slut!
Tiden har gått för fort!
Och så var det de där med praktikplats, har inte hittat någon än. Har frågat på City men har inte fått något svar än.

Ikväll är det fotbollsträning och det ska bli kul. Har längtat efter det sen i måndags eftersom att den blev inställd då! Så ikväll när jag snörar på mig mina fotbollsskor och går ut på fotbollsplanen så är jag glad!

Nej, snart ska jag äta mat, spaghetti och köttfärsås (Mums!!).
Uhh, imorrn blir det tidig uppgång, börjar i skolan 08:35 jämfört med idag då jag började 11:20.

See ya 
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela