Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2007-08-24 17:32:03 i Allmänt,

Vaknade imorse när alarmet på mobilen lät, 06.15, tröttare än vanligt! Vet inte vad det var för fel, men jag kunde inte somna igår när jag gick och la mig. Var pigg som en lärka, fast egentligen var jag inte det. Så jag låg och vred och vände på mig. 
  Tror nog som Malin. Eftersom vi har börjat i skolan precis så har vi mycket att tänka på. Vi ska ut på praktik om 5 veckor och dessutom har vi ett projektarbete som ska vara klart i vår.

Man kan väl säga att "hela" veckan i skolan, började i onsdags, har varit skön. Visst det brukar ju alltid vara lugnt och skönt den första veckan, men vi har dom bästa lärarna på skolan och det känns som alla lektioner kommer bli roliga.

I helgen händer det nog inte så mycket. Har tänkt att jag ska sova ut ordentilgt imorrn och sen på kvällen är det tänkt att Malin och Mikaela kommer hit och kollar på lite fotboll. Spanska Ligan börjar ju imorrn Real Madrid-Atlético Madrid kl. 20:00 på Tv4 Sport-Expressen. Kul med ett Madrid derby på en gång!
Sen ska jag väl kolla lite på Fridrotts-VM nu när det börjar inatt!

Det var lite från lilla mig nu ska jag gå och kolla på lite tv och äta godis!
Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela