Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2007-08-31 17:22:53 i Allmänt,

Hej hopp!
En ny skolvecka har gått och vi kommer en vecka närmare praktiken. Dom har fortfarande inte svarat och på måndag får jag ta och ringa orkade inte göra det idag. Lärde oss prata isländska imorse på svenskan. Det där lät som att vi kan prata det flytande, kommer inte ihåg några speciella ord bara dom vanliga mamma, bil, flyg osv. Kan säga att det inte var så lätt eftersom man inte vet hur det ska uttalas, men om jag ser ett ord framför mig kan jag nog säga det fast jag vet nog inte vad det är! 

Sen var det dags för Mdk (mediekommunikation), gjorde inte så mycket. Kom på en produkt som jag ska "sälja". jag och mickan var på flumhumöret idag, vi kom på dom konstigaste produkterna den bästa som mickan kom på var en chipssked tror inte att den behöver en sån stor förklaring. 

Nu ska jag gå och äta godis!! 

Puss Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela