Therese

Så här ser jag på saken

Heej alla bloggläsare

Publicerad 2007-08-23 20:25:25 i Allmänt,

Nu är den andra dagen utav skolan avklarad. Började morgonen med att ta bussen till Vattholma och sen upptåget därifrån för att sen ta anslutningsbussen ut till skolan!
   Tror aldrig att jag har sett så många elever som ska med 184:an. Det skulle säkert kunnat fyllt 5 st bussar!
Men jag fattar fortfarande inte vad skolan tänkte med när dom gjorde om bussturerna?! På morgonen går det ju bra och på vägen hem om man slutar innan kl 15 för då får man åka stadsbussarna.
Jag skulle egentligen ha slutat klockan 17.00 idag, men vi fick sluta ca 16.10 för att dom inte hade så mycket mer att säga om vårat projektarbete. Och det var hur mycket folk som helst som skulle åka med 16:40 bussen, folk satt i knät på varandra!! Efter en stund så kändes det som att man skulle smälta bort, det var så varmt och jag hörde att busschaffören sa ngt om att det var 33 grader, men jag fattade inte om det var på bussen eller om det var ute?!

Och idag fick jag reda på att det inte är någon match i helgen för B-laget, fick inte ihop tillräckligt med folk. Vet inte riktigt om jag ska bli sur eller glad. Är nog lite både och. För det skulle vara rikigt kul och få spela igen sen sist! Men jag blev inte så taggad när jag såg vilken tid det var samling. Klockan 9 på morgonen. Jag hade sett fram emot en helg då jag kunde få sova ut, för dom här två dagarna har jag varit riktigt trött när jag har kommit hem, även fast vi inte har gjort så mycket i skolan!
Men idag fick jag ju beskedet att den är inställd så jag ska inte klaga!

Snart börjar Las Vegas!!! :)

Nu ska jag gå och hitta på något annat!

See ya
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela