Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2007-08-25 18:43:41 i Allmänt,

Ikväll är det äntligen dags för La Liga!! Ikväll går startskottet för en ny rolig säsong! Som jag sa igår så börjar det med ett Madrid-derby, det är alltid kul med derbyn för spelarna blir extra taggade och publiken låter mer än dom aldrig gjort för. Men det är kanske inte så konstigt att det är så eftersom att man vill visa att man är bäst i stan. 
   Trogen Real Madrid supporter som jag är så hoppas jag ju så klart att Madrid vinner ligan i år igen, för då knäpper dom Barca på näsan och säger att det spelar ingen roll vilka storastjärnor ni köper för vi är bättre än då!! Känns som Madrid har något stort på gång nu, såg det redan förra säsongen. Hoppas verkligen att det kommer en stor ny era där dom tar hem stora titlar igen, har varit lite tungt på den fronten en stund.

Om jag släpper fotbollen ett tag nu så ska jag berätta vad jag har gjort idag. Vaknade imorse vid 8:45 trodde att jag skulle sova längre eftersom jag var ganska trött igår. Men jag gick upp när jag vaknade och kollade på eftersändningen på friidrotts VM som började igår natt.
Sen när sändningen var slut så satte sig jag, Ika och pappa i bilen för att åka in till stan och hämta upp mamma som jobbade och vi åkte vidare mot Ikea för Ika skulle få lite nya saker in till rummet, sen när vi var klara på Ikea så åkte vi upp till Gränby centrum och handlade lite mat och godis!

Snart kommer Malin och ska kolla på fotbollen här hemma eftersom att hon inte har  Tv4 Sport-Expressen hemma.

See ya
Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela