Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2007-08-29 17:11:11 i Allmänt,

Hej
Idag har det inte hänt så mycket. Började morgonen med en skön sovmorgon. Sen var det dags för ljudmedia, vart inte så mycket jobb idag heller. Jag började plannera mitt radioprogram som jag ska sända senare och lyssnade på friidrotts VM samtidigt. Hade SVT's live tjänst på hemsidan på, den är helt okej.
Efter en stund så kom Kjell och sa till oss (jag, Malin och Mikaela) att vi kunde sitta frame vid tavlan och kolla eftersom att vi kollade vi projektorn. Haha bäst var när Kjell gick och sa till Micke att han inte fick sitta ute på Youtube och var tvungen att jobba. Då sa han att vi gjorde ju exakt samma sak. Men det tyckte inte Kjell..

Var ju match igår, var inte med på den eftersom jag har ont i tån och skulle inte hunnit eftersom jag slutade sent igår. Men det var kul å höra att dom vann med 0-3. Det är träning ikväll, men struntar i den eftersom jag inte kommer kunna vara med i helgen för vi ska till Kista och fira min kusins pappa. Så jag får se om jag kanske åker upp med pappa och sparkar lite boll, för dom (bandylaget) ska upp och "leka" lite grann.

Shit, blir inte klok på hur man ska kunna fixa en praktikplats eller att det kan vara så svårt att svara på ett mejl. Har skickat mejl till Radio Uppland och City 106,5 och har inte fått svar. Skickade till Rix FM först men fick svar efter någon timme att dom inte tog emot praktikanter, bara från Akademi Båstad. Och idag skickade jag mejl till The Voice och fick svar efter ca 5 min att dom inte kunde ta emot mig! 

Puss Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela