Therese

Så här ser jag på saken

Sista dagen på kanske det sista sommarlovet

Publicerad 2007-08-21 09:50:23 i Allmänt,

Japp, nu är det sista dagen på kanske det sista sommarlovet. (beror på om jag väljer att plugga vidare efter gymn eller inte)

Så vad ska jag göra nu den sista dagen?!
Jag vaknade ganska tidigt, halv 9 närmare bestämmt och gick upp och åt frukost.
  Igår när jag kom hem från stan så hade jag ett litet trevligt samtal med Malin och hon frågade om jag hade lust att följa med in till stan idag och fika med henne och Mikaela. Så igår såg det väldigt ljust ut, vi bestämde vilken tid vi skulle träffas osv. Men nu idag när jag sätter mig vid datorn och logar in på msn får jag veta från Malin att Mikaela kan inte komma in till den tiden som vi bestämmt och hon sa inte vilken tid hon kunde. Så nu försöker vi få tag på henne, som inte är det lättaste kan jag säga, och få reda på vilken tid hon kan! Hoppas verkligen att det blir något idag, för det skulle vara hur kul som helst att träffa dom, har inte träffat dom på hela lovet. Hehe fast jag kommer ju träffa dom i skolan imorrn eftersom att vi går i samma klass!

Om nu Mikaela hör av sig och säger att hon inte kan komma under hela dagen, så vet jag inte vad jag ska hitta på?!

Nej, nu ska jag gå och duscha men jag återkommer väl under dagen om hur det gick idag!

seee yaaa Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela