Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2007-08-26 16:25:20 i Allmänt,

Hej hopp
Ja, första matchen utav La Liga säsongen vart inte som jag tänkt mig. Visst jag tänkte att Real skulle vinna, men jag trodde att jag skulle få se den segern. Men så blev inte fallet eftersom det var bråk om rättigheterna! Riktigt dåligt om jag får säga så!

Så jag fick snällt sitta och följa matchen via aftonbladets nya tjänst! Försökte att se matchen på dom sidorna som angavs på fotbollskanalen.se men det funkade inte.

   Så jag vet inte riktigt hur matchen var. Real vann matchen med 2-1 

Men enligt den lilla matchrapporten som blev, eftersom dom inte heller kunde följa matchen så bra så spelade Real bra i andra halvlek! (http://www.svenskafans.com/spanien/artikel.asp?id=188035).
 
 



Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit framför tvn och kollat på friidrotts VM och såg Carolina Klüft vinna ännu ett VM guld, hon är helt otrolig. Presterar fram dom bästa resultaten när dom behövs, det är det som gör en tävlande så stor när dom har den egenskapen.
Sen så kom mormor förbi en stund mitt på dagen och fikade. Snart är det dags för mat, Pizza! :)

Imorrn börjar en ny skolvecka och det enda jag vet att jag måste göra är att skaffa en praktik plats. Sen är det fotbollsträning och så är det match på tisdag mot Gimo, skulle spelat den i lördags, vet inte om jag får spela men hoppas på det. Sen får vi se vad som händer i helgen. Joo, en sak vet jag att jag kommer göra! Se på real om dom väljer att visa den matchen den här gången!

Funderar på om jag ska åka upp och kolla på Tensta herrar när dom spelar match ikväll eller om jag ska åka till Skyttorp och se på damlaget? Vi får se hur det blir!

Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela