Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2007-08-30 18:23:39 i Allmänt,

Vaknade trött imorse av att pappa gick in och väckte mig, direkt så kände jag att något var fel, alarmet på mobilen hade inte gått igång. Så antingen så hade jag försovit mig eller så väckte pappa mig förtidigt. Det var alternativ nummer två, pappa kom in 10 minuter förtidigt. Kände att jag kunde somna om ifall jag ville, men kände att det inte skulle vara lönt det eftersom att jag skulle vara ännu tröttare då! Gick upp och åt frukost av någon konstig anledning så blir jag oftast pigg när jag äter det, fast det e nog ganska posetivt att det är så. Sen när jag klätt på mig osv så tog jag moppen ner till bussen och åkte mot Vattholma och fick en liten mindre chock när Upptåget kom in och det var bara ett tåg och inte dubbeltåg som det brukar vara så jag fick glatt trycka ihop mig och vi stog packade som sillar in till Uppsala och när vi kom in till station och skulle gå av så var det en som sa : Oj, vad med folk! Ehh?! Vad hade hon väntat sig!!
Skoldagen gick bra och har inget att säga om den. Skönt att det är fredag imorrn och sen är det helg för då får jag SOVA!
Andra planer för helgen
Lördag: Vara hemma själv och äta godis och kolla på film och lite annat smått och gott. Mamma, pappa och Ika åker upp till Örbyhus på kräftskiva hos mina kusiner. Har inte sån stor lust att hänga med för det är tråkigt där uppe. Så då har jag en mysig kväll ensam hemma!!

Söndag: Åka in till Kista gallerian och shoppa! Fast det är inte därför vi åker dit, ska till kusinerna och på födelsedagsfirande. Det ska bli kul, känns som det var evigheter sen man träffade dom fast det var i sommras. Låter som om mormor ska hänga med oxå så det blir kul!
Sen på kvällen så spelar Real Madrid bortamatch mot Villareal och läste nyss (på svenskafans.com) att dom lovar att dom ska visa den matchen med tanke på vad som hände förra helgen. Om du inte vet läs då min blogg den 25:e augusti inlägg
'skit tv' 

Sen börjar skolan igen, måste få en praktikplats nästa vecka. Ska prata med Kicki imorrn om det! 

Nu ska jag gå och slå in ett paket till Mickan 

Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela