Therese

Så här ser jag på saken

Tråkigt

Publicerad 2007-08-20 18:52:01 i Allmänt,

Hmm, är inte riktigt säker på om jag har haft tråkigare stunder i mitt liv än nu!
Jag vet inte om det beror på att jag har som en rutin att åka på fotbollsträning just vid den här tiden på måndagar! Men idag blev den inställd p.g.a ett tufft spelschema i helgen!
Aja nog om att jag har tråkigt, nu ska jag berätta vad jag har gjort idag!

Ika eller Ulrika som min lillasyster egentligen heter skulle börja på gymn idag. Passande nog valde hon att oxå gå på GUC och det var hennes första dag idag så då förljde jag med henne och visade lite olika saker på skolan.
När vi hade en liten rundvandring på skolan så möter vi plötsligt nåra "tvåor" (gick i ettan förra terminen) som jag känner igen som säger:
"Åhh, titta här är två ny ettor som vi måste ha kort på!"
dom tar fram kameran och jag säger
"Jag är ingen etta, jag är en trea"
"Jo, hej du det tror vi ju på!" säger dom och jag går vidare!

Sen efter den lilla turen på GUC så åkte vi ner till stan och gick till McDonalds och åt McFlurry! :) och gick på stan en stund!
Usch usch nu är det inte många dagar kvar till skolan. På onsdag kl.11:20 och då är det dags för det sista året på gymn. Sen tar jag studenten!

Nej, nu ska jag ta och hitta på ngt!

//3se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela