Therese

Så här ser jag på saken

12 dagar kvar

Publicerad 2007-12-12 12:53:18 i Allmänt,

Nu sitter jag i skolan och inte gör ett SKIT rent utsagt. Vi har radio, och jag har gjort allt som vi ska  ha gjort och då frågade Kjell om vi ville göra något annat. Då kom vi på,  jag, Emelie och Malin, att vi kunde göra ett julprogram som ska bli en halvtimme och det kommer kunna sändas ut på 98,9 när som helst, det fick vi ju så klart göra det. Så nu har vi gjort klart det, men nu kommer vi till det stora problemet. Det är så att vi nu inte har någon studio som vi kan spela in det i. För det är dom små ettorna som har tagit över studiorna på våran lektionstid. Så nu sitter jag här och inte gör ett skit. Jag vet inte vad jag ska göra, jag tycker att jag kan åka hem, men det får jag inte. Det är helt hopplöst att sitta här..... Jag vet att du kanske tycker att jag är lite fånig som blir sur för det här. Men det är inte kul att sitta i skolan,  när man kan vara hemma och ta det lugnt. 

Idag så ska jag itne göra något speciellt, skulle ha tränat. Men det blev inte så, för jag har troligtvis fått benhinneinflamation och då får jag inte träna. Så det blir ingen träning idag, vi kommer inte ha någon träning på lördag heller, för då skulle det vara innebandy i hallen så det blir en veckas uppehåll. Fast det är nog bra för mina benhinnor, så dom hinner bli bra igen. 

Jag vill ha lov nu..... Så jag slipper det här. Imorrn är det lucia, det kommer komma luciatåg till skolan och på kvällen så ska jag iväg och kolla på Ika, när folkdanslaget lussar. 

Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt med den här lektionen. OM det går vill säga!

Puss Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela