Therese

Så här ser jag på saken

13 dagar kvar

Publicerad 2007-12-11 20:25:30 i Allmänt,

Julen närmar sig med stormsteg, nu är det bara 13 dagar kvar. Jag längtar, det som är jobbigt med julen är att när den väl är här, så försvinner den på en gång. Så all förväntan som man har byggt upp, om vilka julklappar man ska få o.s.v är bara helt bortblåsta. Tycker att julen skulle vara lite längre, fast då i sin tur så skulle man nog lessna på den.

Det har inte hänt så mycket denna vecka, det har ju bara gått 2 dagar av denna vecka och det är endast 6 dagar kvar tills jullovet och jag längtar. För jag vill kunna vara hemma och göra det jag vill. Det är skönt att det bara är en termin kvar sen. Men det känns ändå så konstigt för sen i sommar när vi tar studenten så är vi arbetslösa, om man inte har ett jobb det vill säga, och den stabila grund som man haft, skolan, finns inte där längre. Det känns så konstigt, det har gått så jäkla fort. Hela gymnasietiden har gått hur fort som helst.


Nu ska jag gå och kolla på tv..

Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela