Therese

Så här ser jag på saken

20 dagar kvar

Publicerad 2007-12-04 20:02:31 i Allmänt,

Igår var det första dagen i skolan igen, efter 9 veckor. Har verkligen inte saknat den ett dugg. När man kommer tillbaka till skolan så får man reda på att vi kommer ha prov i historia näst sista dan, innan vi går på jullov, jippie vad roligt, not! 

Idag så var det dags att prova ut studentmössa och det gick bra. Men det är så svårt att veta vad jag vill ha! 

Blir tokig på klassen ibland, fattar inte att vi går 3:e året på gymnasiet. Kan vara ganska svårt att förstå det ibland. 

Imorrn är jag ledig, eller jag trodde det i alla fall, tills jag fick veta idag att jag har missat en labration på naturkunskapen en lektion för jag var sjuk, så nu måste jag åka och göra den imorrn. Men det går nog bra. 

Blir inte ett långt inlägg nu, för det är Ugly Betty på tv och det måste jag se. Skriver mer om helgen och mina tankar imorrn, då det även är dags för fotbollsträning. 


Puss Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela