Therese

Så här ser jag på saken

3 dagar kvar till julafton och 2 dagar kvar till El clásico

Publicerad 2007-12-21 18:34:31 i Allmänt,

Idag var det julavslutning, den sista julavslutningen ever, ska kanske tilläggas. Och den var helt okej, den var som alla andra julavslutningar på GUC. Fick även mina julklappar utav Malin och Mikaela, från Malin fick jag en bok om fotbollsstjärnor och av Mikaela så fick jag ett par vantar som var jättefina. Tackar så mycket för dom! Sen efter det så drog jag och Ika ner till stan och trängdes bland alla som var ute efter julklappar, vilket inte vi var.

Igår var ju jag och Erika på bio. Den var bra, men det var rikigt hemsk. Fattar inte att det där har hänt i verkligheten. Igår så fick jag mina juklappar utav Erika och I like them a lot. Jag fick en STOR Marabou chokladkaka och ett par örhängen, som var fina. 

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton.. LÄNGTAR! Men dagen innan julafton är det dags för El Clásico. Årets stora höjdpunkt för alla fotbollsälskare, och vilken julklapp det skulle vara om Real går och vinner, vilket jag hoppas och tror att dom gör. 

I helgen händer det inte så mycket, ska bara vara hemma och ta det lugnt, innan julafton.. :) En sak vet jag att jag måste göra och det är att städa, men det går fort. 

Nu ska jag snart gå och hjälpa till att pynta granen!

//Therese


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela