Therese

Så här ser jag på saken

4 dagar kvar

Publicerad 2007-12-20 09:28:12 i Allmänt,

Jaha, nu sitter jag i skolan och har precis haft prov på amerikanska och den industriella revolutionen. Det gick bra, så nu sitter ja här i bibblan och har ett hål på cirka en timme innan nästa lektion börjar.

Sen när jag slutar så ska jag ta mig ner till stan och gå på bio med Erika som jag har nämt i dom tidigare inläggen och då kommer jag få en julklapp.. :)  Undra vad jag får,  sen när bion är slut så ska jag ta mig ut till Gränby och kolla på bandyträning, för pappa har det idag och eftersom att han tar bilen då så kan inte mamma komma och hämta mig i Vattholma vid tåget, så jag får helt enkelt ta och vänta.

Igår hade jag en ganska värdelös skoldag. Jag kom till skolan runt halv 10 börjar inte förens 11:20. Men jag är tvungen att åka in då för jag kommer inte in senare eftersom mamma börjar jobba vid 10 och så passar jag på att äta lunch i skolan. Men ialla fall.  Jag, Malin, Mikaela och Emelie gick och åt lunch. Det var jullunch och köttbullarna var kanske inte så ätbara, dom var gråa och smakade peppar. Sen bar det iväg mot lektion. Väl där så fick vi ett glas med saft och några pepparkakor, sen så säger Kjell att dom som är klara med uppgifterna som ska ha gjorts, får åka hem. Visst jag tycker att Kjell är jättesnäll och låter oss åka hem tidigare, men jag tycker att det var ganska onödigt att jag åkte till skolan för att inte ha någon lektion. Då när jag lika gärna kunde varit hemma och gjort något annat.

Åhh det är bara idag och imorrn var i skolan, sen är det jullov.. JIPPIE!!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela