Therese

Så här ser jag på saken

6 dagar kvar

Publicerad 2007-12-18 18:49:55 i Allmänt,

Nu är det mindre än en vecka kvar till jul och jag börjar känna julstämningen och jag längtar hur mycket som helst till julafton. Jag vill ha det nu, och öppna alla julklapparna. En annan sak som jag oxå vill ha är jullovet. Jag tycker att den här veckan i skolan känns ganska onödig, för vi gör inte så många uppgifter och det känns som att lärarna kommer på dom för att vi ska ha något att göra. Men vi har ju ett visst antal dagar som vi måste gå.

Imorrn är det träning och jag kan inte gå på den för jag har fortfarande ont i benhinnorna (benhinneinflamation). Det är tråkigt att inte kunna träna för jag har inte gjort det på två veckor nu.. Men det är ju bättre att vila upp benhinnorna, så jag inte får större problem med dom..

På torsdag så ska jag gå på bio med Erika. Det blir rikigt skojsigt, vi ska se på American Crime. Jag vann ju biobiljetter till den.

Men nu ska jag ta och gå och göra något annat..

Puss Therese

Kommentarer

Postat av: Fridah

Publicerad 2007-12-18 19:00:15

Ha en supermysig kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela