Therese

Så här ser jag på saken

Dan före dopparedan

Publicerad 2007-12-23 14:01:23 i Allmänt,

Nu är det bara denna dagkvar och imorrn är det julafton.. JIPPIE. Känner att jag fortfarande har några barnkänslor kvar, för jag längtar fortfarande efter julafton och alla julklappar. OCh att man ska klä granen o.s.v.  Imorrn ska vi åka till mormor på morgonen och äta gröt och sen ska vi fortsätta in till kusinerna i Sthlm och där ska vi tillbringa dagen. :D

Just nu sitter jag här hemma hos mormor, pappa är och spelar bandy och då åkte vi hit. Ikväll så smäller det oxå, man kan ju säga att det är som lilla julafton. Eftersom att det är El Clásico. Den skulle vara en bra julklapp ifall om Real vinner som, jag hoppas och tror att dom gör. Och jag går nu hela dagne och väntar på att klockan ska bli 19:00 så jag kan knappa in TV4 Sport på tvn. För sen när den matchen är klar är det inte många timmar kvar innan det är julafton...

Nej, nu ska jag gå och göra något annat. GOD JUL på er alla. Får se om jag skriver något imorrn.

//Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2007-12-25 19:34:59

God Jul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela