Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2007-11-09 23:03:31 i Allmänt,

Hej
Ja, då har det gått en till praktik vecka och nu är det bara 3 veckor kvar tills vi ska vara tillbaka i skolan. Usch jag längtar verkligen inte till det, det är så kul på praktiken och jag tycker att jag kan stanna kvar där. 

Idag gjorde jag och Mikaela, nyheterna i vanlig ordning och sen så ringde vi till Tomteland och fick tomtens telefonnummer, så på onsdag ska vi ringa och pratamed honom. Så om du har en fråga som du vill ha besvarad så är det bara att säga det till mig så ställer jag den på onsdag. 

Sen när vi hade slutat så skulle jag ner på stan och träffa en liten filur, som det var evigheter sen man såg henne. det är så klart jag pratar om Erika. Det var rikigt trevligt att träffa henne, men nästa gång får ldet inte gå lika lång tid som det gjorde den här gången. 

Men men, i helgen händer det inte så mycket, skulle egentligen ha tränat imorrn, men jag är fortfarande lite förkyld och jag kände av det på träningen i onsdags så då tyckte jag inte att det var någon idé att träna imorrn. 
Och just nu verkar det som att jag ska åka till Linköping på söndag, en liten snabb visit, min faster ska åka och kolla på en häst och då ville hon att jag ska följa med och provrida den. Det blir skojsigt. 

Men nu ska jag gå och kolla på tv igen, Jordan rättsläkaren står det i tablån! 

//Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela