Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2007-11-30 19:55:14 i Allmänt,

Hej
Shit, vad den här veckan har gått fort, det är redan fredag och det betyder att praktiken på Studentradion är slut. :'( Riktigt tråkigt, jag trivdes så jävla bra på radion och det var så kul med alla olika människor och alla olika dialekter. Kommer verkligen sakna alla, men jag kan ju säga att dom kommer få träffa oss ändå. För dom sa att vi fick komma tillbaka och hälsa på och vi skulle även få komma tillbaka och sända om vi ville. Och det vill vi ju självklart.
 
Usch, på måndag är det skola, och jag vill verkligen inte åka dit. Jag vill vara kvar på radion helt enkelt, för jag har verkligen förståt att det är det här jag vill hålla på med. Jag vill inte till skolan!!!!! Visst jag har väl saknat klassen, men inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra.

Men nu ska jag väl ta upp något som vi fick göra idag, det sista vi fick göra var att sända Studentradiolistan och det var kul som vanligt och det gick helt okej. Men innan det så gjorde vi klart våran grej till Skicka Torsken och efter det så fick vi till uppdrag att göra en jingel till deras nya tävling som börjar nästa vecka. Så om du vill ha en chans att vinna biobiljetter till den nya filmen American Crime som har premiär den 7:e december så tycker jag att du ska gå in på www.studentradion.com på måndag och kicka in och se vad du måste göra för att ha en chans att vinna biljetterna!

Imorrn så ska jag åka med min faster och min kusin på 5 år, till Globen Horse show, så därför kommer det inte komma något inlägg från mig imorrn, möjligtvis på dagen, får se hur det blir. Annars så hör ni av mig på söndag!

Nu ska jag gå och ladda godisskålen inför Idol som börjar om ca 5 min.


Hade bäst!
Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela