Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2007-11-10 20:37:53 i Allmänt,

Hej
När jag kollar ut genom fönstret så är det becksvart ute, men imorse och under dagen när jag kollade ut så var marken täckt utav snö, hoppas att den ligger kvar en stund, men tror tyvärr inte att den kommer göra det.

Idag har jag inte gjort så mycket, spenderade väl den mesta tiden här framför datorn eller tv:n .

Imorrn så skulle jag åkt på en snabbvisit till Linköping och kolla på en häst med min faster. Men det blev inte så för det var en annan familj som hade första tjing på hästen och dom var och kollade på den idag och dom köpte den. Så det blir ingen resa, så jag vet inte vad jag ska hitta på imorrn. Pappa frågade om jag hade lust och hänga med och kolla på Sirius bandy premiär. Får se hur det blir, kan nog vara kul.

Men nu ska jag gå och äta lite godis :D
Puss Therese


Så här ser det ut utanför köksfönstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela