Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2007-11-17 14:10:29 i Allmänt,

Hej
Nu har jag varit duktig och varit på träningen klockan 10 imorse stog jag inne i Vattholmas idrottshall och var redo att börja träningen. Den var kul som alltid, känner att jag nog kommer ha lite träningsvärk imorrn. Men det är det värt. ♥ Då vet man att man jobbat ordentligt.

Nu sitter jag här framför datorn 2 timmar senare och har duschat och ätit mellanmål, som mina tränare säger att man måste göra efter ettt träningspass. Så känner jag mig rikigt duktig, men jag måste snart gå och klä på mig lite andra kläder, just nu sitter jag i mjukisbyxor och en t-shirt. Men det kan jag inte ha på mig när jag ska in till stan och fira min kusins mamma. det är väl helt okej, tycker väl egentligen inte att det är så speciellt kul där borta. Men jag åker med ändå. Mamma och pappa har lovat mig att vi inte kommer vara där så länge, kan säga att annars så hade jag inte åkt med, för sen klockan 21:00 börjar sändningen inför Spanien-Sverige. Och den matchen ska jag bara se.

Imorrn så ska hela familejn upp till farmor och farfar, vi blir bjudna på mat. Har hört att Stockholmarna ska dit så då blir det kul.

Men nu ska jag gå och klä på mig, och gå och busa lite med kusinen Oskar som är här just nu..

See ya!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela