Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2007-11-24 20:23:54 i Allmänt,

Hej
Fattar inte hur det kunde hända...  Daniel utröstad ur idol igår och Andreas är kvar! Förstår inte hur det går ihop, Daniel var sååå mycket bättre än vad Andreas var igår, det har varit fel person som åkt ut varje vecka nu. Skulle inte förvånna mig ifall om Andreas, inte åker ut på fredag heller och går till final, det skulle vara så fel. Visst juryn säger kanske inte dom snällaste sakerna, men vad fan, man ska väl rösta på den som är bäst och inte på den som det är mest synd om så den personen får massor med sympatiröster?! Är det inte någon som håller med mig?
Men nu ska jag sluta klaga, jag har ju faktiskt haft andra saker för mig idag.

Kom hem från kusinerna i Månkarbo aldeles nyss, har varit upp och firat Oskar som fyllde 8 år i veckan. Det var kul som alltid. Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara tagit lugnt. Hade träning idag, men jag hoppade över den.
 Vid 22:00 tänkte jag sätta mig och kolla på lite fotboll på tv:n. Real Madrid ska möta Real Murcia. Självklart så hoppas jag på en seger och det skulle vara en skandal om dom inte vinner.

I morgon ska jag inte göra så mycket och sen är det dags för sista veckan på praktiken. Tråkigt men sant, vill inte tillbaka till skolan. Nästa söndag så ska jag troligtvis åka med min faster till Stockholm Horse Show, det blir skojsigt.

Men nu ska jag gå och hämta lite godis!!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela