Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2007-11-12 20:20:28 i Allmänt,

Hej
Det är verkligen sant, när folk säger att man känner sig naken utan mobiltelefonen. Det märkte jag idag, fattar inte hur man klarade sig utan den förr i tiden. Jag kände mig helt lost, jag kunde inte nå någon och ingen kunde nå mig. Dessutom så visste jag inte om pappa åkte med samma tåg som mig hem, för jag såg inte honom på tåget. Men sen när jag började traska från anslutningsbussen i Råstaberg, så visade sig det att vi åkt samma tåg, fast han hade tagit hem bilen från Vattholma. Då fick man den sköna kommentaren "Har du inget batteri på mobilen". Då fick jag dra hela historien om att jag glömt mobilen hemma och så vidare. Sen när mamma kommer hem så får jag höra samma kommentar och jag för köra samma svar igen.

Idag har jag och Mikaela gjort samma saker som innan på Studentradion och imorrn så ska vi åka ut till skolan hela dagen och redigera.

Men nu är reklamen över och Fotbollsgalan har börjat igen, så jag ska ta och gå och kolla på den. Skriver om hur min helg har varit imorrn.

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela