Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2007-11-19 19:03:56 i Allmänt,

Hej
Ja, då var det måndag igen och jag är inne på min näst sista vecka på praktiken. Det kommer känns lite konstigt när jag inte kommer gå till studentradion, utan att jag kommer gå till skolan.

Tänkte skriva lite kort om helgen

Lördag:
Då var jag ju på träning först på morgonen och sen så åkte hela familjen hem till en kusin och firade hennes mamma. Det var helt okej, sen vid 20 tiden for vi hem och slog på tv:n. Då var det dags för att se på Spanien-Sverige. Kan ju säga nu i efterhand att det var bland en utav dom sämsta matcherna jag sett Sverige spela, visst Spanien spelade hur bra som helst. Men man kan ju inte skylla på det. Men det är ju bara att hoppas att dom klarar det på onsdag mot Lettland hemma på Råsunda. Det skulle vara ganska kul och åka dit och se Sverige gå till EM 2008 och höra stämningen på plats. Men det är nog lite för kallt för det. Så det blir hemma framför tv:n som jag gluttar på matchen.

Söndag: Då var hela familjen upp till farmor och farfar och åt lite mat. Kusinerna från Stockholm var där och det var kul. Sen på kvällen följde jag med pappa och kollade på bandy, Tensta-Iron. Tyvärr så förlorade Tensta, men det var kul ändå.

Det var allt om min lilla helg. Tror nog att nästa helg blir ungefär likadan, i alla fall så ska jag ju träna på lördagen.
Imorrn ska jag och Mikaela ut till skolan igen och redigera lite saker till julprogrammet, b.la tomteintervjun. Det låter oxå som att vi ska få sända Tisdagschill på 98,9 mellan halv 1 och 1. Det skulle vara riktigt kul att göra det, för det var ett tag sen vi gjorde det.
Men nu ska jag gå och duscha, åh jag glömde skriva i fredags att det kom pingviner utrusande från Ekonomikum när jag och Mikaela gick hem från praktiken.

//Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2007-11-22 22:07:54

Pingvinger!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela