Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2007-11-20 19:32:51 i Allmänt,

Hej
Usch, vad trött jag är, vet inte vad det kan bero på. Men man har väl såna dagar med antar jag.
 
Idag var jag och Mikaela ut till skolan igen och redigerade lite saker, till vårat julprogram. Det gick helt okej, vi gjorde kanske inte allt som vi sa att vi skulle göra. Men det viktigaste blev klart, och det är ju så klart tomteintervjun.
Men innan vi gjorde klart den så passade vi på att sända Tisdagschill i en halvtimme, det gick väl helt okej, lite små missar här och där, men jag klagar absolut inte när det var första gången på ca 7 veckor som vi sände med ett analogt mixerbord igen. Vi är ju vana att sända med det digitala bordet på Studentradion.
Vi gick hem runt kvart över 4 då vi insåg att vi inte skulle få något mer gjort och att det kanske inte skulle få plats i programmet, för det börjar redan bli fullt.

Imorrn är det fotbollsträning igen och sen när den är slut så ska jag så fort som möjligt ta mig hem, för att missa så lite som möjligt på matchen mellan Sverige-Lettland. Skulle vilja vara där, för det skulle vara hur kul som helst, men det går inte eftersom att det är fotbollsträning, det är kallt ute och att vi har kommit på det så himla sent. Visst, jag vet att det finns hur många biljetter kvar som helst, men det går inte att bestämma sig för att gå på en sån match en dag innan matchen går. Så jag får helt enkelt se matchen hemma på tv:n. Men det duger det med, hellre det, än att jag inte får se den alls.

Imorrn är det oxå dags för att åka tillbka till Studentradion, det kändes lite konstigt att vara borta därifrån idag. Har ingen aning om vad vi kommer få göra imorrn. En sak är i alla fall säker, vi kommer inte få göra nyheterna någon mer gång. För det har kommit en ny kille som ska göra nyheterna, det känns lite konstigt när han bara kommer och tar vårat jobb.

Men nu ska jag gå och glutta lite på tv:n.
//Therese


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela