Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2007-11-27 20:06:56 i Allmänt,

Hej
Ja, då var jag inne på den sista veckan på praktiken, som jag har sagt i tidigare inlägg, så tycker jag att det har varit extremt roligt och jag har lärt mig många bra saker. Det är tråkigt att det snart är vöer, för jag har träffat så grymt roliga människor.

Kom på att jag inte har skrivit sen i lördags då Madrid spelade match mot Real Murcia. Som ni har läst så ledde Madrid med 0-1 i halvtidsvilan och det såg ganska lovande ut, för första halvlek bjöd på en bra underhållning. Men i andra så rasade det, Murcia fick in en tidig kvittering. Det såg ganska lovande ut att Madrid skulle få in en boll till och då som gubben i lådan kommer Guti och gör en ful eftersläng, när han blivit fälld av en Murcia spelare, det resulterar såklart i ett rött kort och Madrid får spela resterande halvleken med bara 10 man på plan. Men det gick bra det med. Men jag kan vara helt ärlig och säga att det skulle vara så mycket skönare om dom hade tagit en seger, även fast dom fortfarande toppar tabellen, med det oavgjorda resultatet. 

Idag gick jag och Mikaela ner till stan med en MD och skulle göra en enkät, till vårat lilla arbete till Skicka Torsken. kan ju säga att vi frös lite när vi kom tillbaka, men det var det värt. 

Imorrn så tycker jag att du ska snappa in 98,9 på din radio eller www.studentradion.com och klicka på webbradio. För mellan 13:00-14:30 så kommer jag, Mikaela och Rebecca sända vårat julprogram där ni bl.a annat kommer få höra en intervju med tomten. Det tycker jag att ni inte ska missa!

Imorrn är det oxå dags för träning och därför kommer det inte komma något inlägg från mig då. 


Men nu ska jag gå och kolla på Ugly Betty, som började för 6 min sen. 
Puss Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela