Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2007-11-01 19:45:35 i Allmänt,

Hej
Lovet går så fort, har inte hunnit göra ett dugg.
Idag var jag in till stan och klippte mig, blev så klart nöjd. Lägger upp en bild där nere så ni får se hur det blev. Sen efter det så åkte jag och Ika hem till mormor och hälsade på henne och var där hela dagen, det var trevligt. Vi kollade på Råttatouille. Den var både rolig och bra, tycker att alla borde se den.

Igår spelade Real Madrid en ganska svår borta match mot Valencia. Eller nu i efterhand så kan man ju inte säga att det var en sån svår match, för Valencia är inte sig likt efter att ha sparkat sin tränare och Real vann matchen lätt med 5-1.
Tyvärr så såg inte jag matchen eftersom Tv4Sport valde att eftersända matchen mitt i natten och då hade inte jag en sån stor lust att varekn gå upp då eller att spela in den.

//Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela